Monday, September 18, 2006

Başvuru Ne Zaman Yapılmalıdır?

Başvuru Ne Zaman Yapılmalıdır?


Başvurular Haziran ayında başlar ve ertesi yılın Nisan ayına kadar devam eder.

Amerika veya Kanada'da iseniz başvurunuzu ya da dosya açılması işlemini aşağıdaki Eğitim Ateşeliklerine yapmanız gerekir.

Amerika'da aşağıda belirtilen eyaletlerde iseniz veya KANADA �da iseniz TC. Washington DC Büyükelçiliğine başvuru yapmanız gerekir; District of Colombia, Maryland, Virginia, West Virginia, Bahamas, Connecticut, Delaware, Florida, Georgia, Kentucky, Maine, Massachusetts, New Hampshire, New Jersey, New York, North Carolina, Pennsylvania, Rhode Island, South Carolina, Vermont, Alabama, Arkansas, Louisiana, Missisippi, New Mexico, Oklahoma, Tennessee ve Texas

T.C Washington DC Büyükelçiliği

Eğitim Ateşeliği

2525 Massachusetts Avenue NW
Washington DC 20008
Tel : 202-612 68 10
Fax: 202-319 15 38

Eğer aşağıdaki Eyaletlerden birinde iseniz başvurunuzu T.C Los Angeles Konsolosluğuna yapmanız gerekir; Arizona, California, Colorado, Hawaii, Idaho, Montana, Nevada, Oregon, Utah, Washington, Wyoming, Pacific Islands, Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, Ohio,ve Wisconsin

T.C Konsolosluğu- Los Angeles

Eğitim Ateşeliği

4801 Wilshire Boulevard
Suite 311, LA 90010
Tel : 323-934 01 98
Faks: 323-934 68 27

İngiltere'de Bulunan Öğrenciler ya da dosyalarını açtırmak isteyenler ise şu adrese başvuru yapmalıdırlar:

T.C Londra Konsolosluğu

Eğitim Ateşeliği

256 Edgware Road Tigris House
London W2 1DS
Tel: 0044 207 7241511

Yukarıdaki adreslere şahsen veya posta ile başvuru yapılabilir. Ancak, Milli Eğitim Bakanlığına öğrencinin bizzat başvuru yapması gerekir.

Yurtdışında Eğitimini tamamlayan veya Öğrenci Statüsünden başka bir statüye geçenler mutlaka bağlı bulundukları eğitim müşavirliğinden dosyalarını kapatmalıdırlar.